Living the dream !

21 december 2012 - Nosara, Costa Rica

Ola

--> het is een feit... Ons eerste huisje samen: We bevinden ons midden in de natuur en hebben weinig benul van het uur.

De dag start bij het opkomen van de zon gevolgd door surfen in warm water, de plaats waar onze voorliefde begon.

Van 15u tot 19u werkt Lisa in 'Olgas beachbar': op het strand te Pelada voor een ontmoetingdrink tijdens de prachtige sunset ! Jasper houdt zich bezig met klussen in en rond de appartementen.

'Welcome to the jungle' waren de eerste woorden van onze onderbuur: een legendarische drummer die een oud vissershuis omtovert tot surfshop.

Mensen van rondom heel de wereld komen hier samen genieten van weer en sfeer.

Aan 'Pura Vida' geen gebrek, dat hoor je wel in ieder gesprek!

De temperaturen schommelen tussen de 30 a 35 graden, een dagelijkse siesta is dan ook normaal ;-) We verplaatsen ons met mountainbike, brommer van buurman of quad.

Backpackers Robin & Charlotte verrrasten ons met een 3 daags bezoek:

- we gaven hen hun eerste surfles

- relaxen aan zwembad in resort

- verkennenden de aangename restaurantjes en bars

Ondertussen is ook Antony aangekomen met z'n gitaar en Niek (nieuwe onderbuur) met tal van kookideeën. Onze bovenbuur laat ons komende dagen wel eens kennismaken met Yoga want blijkbaar is dit hier DE plaats bij uitstek.

'One big family' wordt straks aangevuld door zus Delphine en mama Ann die voor een week te gast zijn ! De jeep is gereserveerd, excursie volgt.

Vandaag is de dag

hij komt maar één keer
morgen dan is het
vandaag al niet meer
Niet zeuren, geniet
van het leven, het mag
maar doe het vandaag
want vandaag is dé dag!

We wensen jullie een gezellige kerst en ALL THE BEST !

Lots of love, J & L

22 december 2012
    Super mannekes,pura vida.haribol xxx
  3. Mama mireille:
    22 december 2012
    AMAI, waren papa en ik gisteren blij dat we weer mochten genieten van die mooie foto's en de mooie tekst.
    We zijn gelukkig te weten dat het jullie zo goed gaat.
    Zus is straks op komst en mag dan ook eventjes genieten van al het moois. Regenachtige groetjes vanuit Nieuwpoort ma en pa
  4. Peter Deschacht:
    23 december 2012
    Juplahoi,
    ik zie dat het jullie goed gaat, leuke verslagen en foto's. Hier regent het bijna een paar dagen aan een stuk maar tot een zondvloed is het nog niet gekomen ;-D=
    In de stuiverstraat gaat alles zijn gangetje al ervaar ik het soms als een ritje in een rollercoaster (razendsnel dus).
    Nog veel plezier en de groetjes uit Middelkerke.
    See You.
  5. Jan, Tiny en Julie:
    Hallo Jasper en Lisa,
    Vooreerst wensen we jullie een gezellige kerstperiode, beetje anders dan anders, maar waarschijnlijk niet minder leuk ?
    Volgende week zal het een spetterend eindejaarsfeest worden voor jullie, lekker in het zonnetje, en daar kunnen wij nu enkel maar van dromen, onze tuin ligt er nogal drassig bij, jakkes...
    Leuk om te zien dat jullie je droom kunnen waar maken, de foto's zijn prachtig en geven een mooi beeld van wat jullie allemaal mee maken, en het is jullie van ganser harte gegund.
    We zien al voor ons hoe je met handen en voeten jullie reisverhalen uit de doeken zal doen en ons nog eens zal laten mee genieten van jullie unieke ervaring, maar dat is nog even wachten voor ons. Geniet nog verder met volle teugen...dikke zoen en big hug van ons 3 xxx
  6. PaMa:
    26 december 2012
    moemoe logeert voor 3 dagen in Nieuwpoort, ze heeft massa's genoten van jullie foto's en moest veel lachen, het zijn prachtige foto's zegt ze.
    Een dikke kus van moemoe
  7. Sofie:
    Hela los dos!!
    Heel leuk jullie te leren kennen hier in guioness, t is idd n magic place!!
    Hopelijk zien we elkaar straks of morgen weer in de line-up!! :-)
    Hasta la vista!!

Happy life,
    Fie
  8. Evert:
    31 december 2012
    Hey daar,voor ik uitzet wil ik jullie op oudejaar nog snel even mijn beste wensen voor 2013 toezenden ! De tweede episode in jullie reis is begonnen en het ziet er nog steeds even fantastisch uit ! Blijf genieten; van jullie vrijheid, van de paradijselijke omgeving,...maar vooral van elkaar !!!